• Informasjonssenter

Retur av et produkt

Tilbake til Infosenter

 

Hva gjør jeg hvis jeg har bestilt feil ventilasjonsfilter?

Slik gjør du:

Om du vet hva ventilasjonsfilter du skal ha:

  • Du legger inn en ny bestilling, og i kommentarfeltet til den nye bestillingen skriver du bytte av filtersett og ordrenr til varen som er feilbestillt.
  • Vi sender da ett nytt filtersett med det samme, samt en returlapp du kan bruke til å sende tilbake varen.
  • Når vi mottar den feilbestillte varen refunderer vi beløpet tilbake til deg (minus frakten på 190 kr for tur/retur). 
  • Om du har valgt abonnement på den ordren som er feil, vil vi kansellere denne når den kommer i retur.

Om du er usikker på hva ventilasjonsfilter som er det korrekte:

  • Da sender du oss en mail til post@filtergrossisten.no hvor du forklarer hva som har skjedd. 
  • Så hjelper vi deg raskt med å finne det korrekte ventilasjonsfilteret du trenger. 

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å returnere et produkt, og hvilke rettigheter har jeg?

Dersom du skulle angre kjøpet har du selvfølgelig full returrett. Forutsetningen for retur er at du returnerer varene innen 30 dager fra du mottok leveringen og ikke har brukt eller skadet varene.

Slik gjør du:

  • Du sender en mail til post@filtergrossisten.no at du angrer kjøpet ditt hvor du oppgir ordrenr.
  • Fyll ut returskjemaet som du har mottatt pr e-post og legg dette sammen med varen. Husk å skrive på ditt navn og ordrenummer.
  • Husk porto. 
  • Send med sporing dersom du ønsker forsikring på din returforsendelse. Det er kundens ansvar at varen kommer frem til oss.

Retur adresse:

Nextas AS, Blindheimsbreivika 10, 6020 Ålesund

 

Vi sender deg en mailbekreftelse fra din ordre straks vi har mottatt din retur, og refunderer deg beløpet du har til gode.Vi refunderer innen 3 dager eller tidligere.  Ny oppdatering blir også sendt til deg direkte fra Klarna pr mail.


Epost adresse:  post@filtergrossisten.no