Hva skal jeg gjøre om jeg har mottatt feil vare?
Det første du skal gjøre er å sjekke mottatt vare opp mot ordrebekreftelsen for å finne ut om det er feilbestilling eller feillevering. Dette gjør du enkelt ved å se på dimensjonen på filtersettet du har fått stemmer med det som står på nettsiden og i henhold til ordrebekreftelsen din.
Om dimensjonen ikke stemmer, sender du oss en e-post hvor du oppgir dimensjonen/ navn på det filtersettet du har mottatt. Vi vil da sende deg nye og korrekte filter. Vi vil legge en returlapp enten i eller på den nye pakken slik du kan returnere det feil sendte filtersettet tilbake til oss.
Hva skal jeg gjøre om jeg har bestilt feil vare?
Om du har vært så uheldig og bestilt feil filtersett kan du legge inn en ny bestilling på det korrekte filtersettet (husk å velge nytt abonnement om du ønsker å ha dette), og i kommentarfeltet til den nye bestillingen skriver du "bytte av filtersett" og ordrenummer til varen som er feilbestilt. Vi sender da ett nytt filtersett med det samme, samt en returlapp du kan bruke til å returnere feilbestillingen. Når vi mottar den feilbestilte varen, refunderer vi varebeløpet tilbake til deg (minus frakten på tur/retur). Om du har valgt abonnement på denne ordren, vil vi automatisk kansellere denne når vi får varen i retur.
Enkelt for deg og enkelt for oss!